Apeland la tehnici avangardiste de virtual-marketing, IKEA a decis sa prezinte noul sau catalog pe 2013 intr-o formula vizionara, optand pentru un cocktail interactiv de imagini traditionale si grafica digitala, pentru a obtine un efect incintant, de realitate virtuala augmentata.
IKEA, catalog 2013 - realitate virtuala augmentata |
Colosul suedez specializat in comercializarea de mobila si accesorii pentru casa, a decis asadar sa paseasca in universul tehnologic, anuntand un feature special pentru catalogul sau pe anul urmator, realteaza Webnews.
Descarcand aplicatia dedicata IKEA Catalog App, disponibila pentru iPhone, iPad sau dispozitive smartphone si tablet bazate pe sistemul de operare al robotelului verde de la Google, utilizatorii vor avea oportunitatea de a accesa continuturi video, galerii de imagini si detalii suplimentare vizand anumite produse.
Este vorba despre o experienta care deschide calea catre un mod de informare cat mai complet cu putinta, modern si interactiv, intr-un cuvant - atragator, pentru potentialul client.
Una dintre caracteristicile realitatii augmentate pentru care a optat IKEA, va fi si aceea de a exploata un feature similar razelor X, pentru a putea arunca o privire la interiorul mobilierului disponibil in vitrina sa virtuala.
Aplicatia va fi disponibila curand la nivel de App Store si Google Play, la timp pentru a informa cu promptitudine cele peste 211 milioane de consumatori din lume, in legatura cu oferta pe care IKEA a pregatit-o pentru anul 2013, precizeaza sursa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.