2 iun. 2013

The New York Times va deschide portile articolelor sponsorizate

Cotidianul american online, The New York Times, intentioneaza sa deschida portile articolelor sponsorizate, pentru a atrage incasari suplimentare in propriile vistierii.


Ipoteza este discutata de o buna bucata de vreme la nivel de conducere, presedintele Arthur Sulzberger si administratorul delegat, Mark Thompson, analizand in detaliu acest proiect, de cateva luni, relateaza TM News.

Este vorba despre introducerea de materiale sponsorizate, menite sa compenseze scaderea considerabila a veniturilor inregistrate din publicitate.

Sumele atrase pe aceasta cale, s-ar putea ridica la un nivel impresionant, daca se va decide exploatarea traficului la nivel de homepage, avand in vedere ca acesta numara aproximativ 35 de milioane de accesari pe luna.

Publicatia, fondata cu 161 de ani in urma, se vede silita sa identifice noi cai de a atrage venituri, in pas cu timpul, ideea introducerii de materiale sponsorizate putandu-se demonstra o veritabila mina de aur, asa cum s-a intamplat cu BuzzFeed, care a decis de la inceput sa nu accepte publicitate traditionala, ci sa ofere in schimb companiilor, posibilitatea de a-si promova propriile produse si servicii, prin intermediul articolelor dedicate, sponsorizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.