Kodak - simbol de generatii al industriei fotografice mondiale - a reusit sa evite falimentul, identificand o solutie pentru a renaste din propria-i cenusa.
Fostul colos al universului foto, va putea sa-si redeseneze strategiile de dezvoltare, incepand cu data de 3 septembrie, ca o companie specializata in tehnologii print.
Noua entitate nu va mai putea insa vinde nimic in mod direct consumatorilor, ci se va multumi cu emblematica formula de promovare a propriilor servicii, in varianta "lider tehnologic, in masura sa serveasca pietele comerciale ale imaginii, precum printul, ca serviciu profesional".
Cel putin aceasta este explicatia oferita de Antonio Perez, administratorul delegat al companiei, precizand ca in noua formula, Kodak va beneficia de o "structura mai supla si un bilant mai puternic".
Judecatorul Allan Gropper, a aprobat planul de restructurare al companiei, definit drept "un amplu compromis intre Kodak si creditorii sai", de pe urma caruia, actionarii nu vor primi nimic, iar creditorii negarantati, vor trebui sa se declare multumiti cu o despagubire de 4-5 centi pe dolar.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.