Campania publicitara realizata de o firma producatoare de lenjerie intima, pare sa fi identificat cel mai potrivit mod de a transmite potentialilor cumparatori mesajul sau cheie: "lenjeria noastra intima, topeste pur si simplu gheata".
Passionata |
Este vorba de fapt despre ideea "Crazy Horse, Passionata, 2008", care s-a bucurat la vremea respectiva de un succes rasunator, astfel incat casa producatoare a decis sa readuca in prim-plan conceptul care s-a aflat la baza campaniei publicitare lansate cu patru ani in urma, relateaza Giornalettismo.
Potrivit sursei citate, calutul de gheata utilizat in spotul publicitar pentru colectia Passionata 2008, ar putea fi inlocuit de alte accesorii menite sa se lichefieze de indata ce vor face cunostinta cu lenjeria intima a noii colectii 2012.
...cand se topeste gheata |
In speranta inregistrarii unui succes cel putin la fel de rasunator ca cel de acum patru ani, casa producatoare a renuntat la selectia unor noi proiecte publicitare, apeland la "arhiva" si executand doar mici modificari, mai mult sau mai putin picante, optand astfel pentru o solutie in pas cu bugetul auster al actualei perioade de criza.
Daca initiativa se va dovedi insa inspirata, este un semnal ca specialistii in marketing si publicitate ar face bine sa mai arunce din cand in cand o privire peste umar, in directia conceptelor lansate cu ani in urma, care s-au bucurat de priza la public.
Pasiunea pentru un look fierbinte |
Cat despre frumoasele modele, protagoniste ale acestor spoturi, speram sa fie suficient de bine platite pentru a-si trata raceala ulterioara filmarilor, astfel incat sa ne mai putem clati privirile si pe viitor cu astfel de imagini.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.