Diesel nu-si dezminte reputatia in materie de campanii publicitare controversate, lansand o noua provocare fashion, in care utilizeaza un fotomodel purtand doar un val musulman din jeans.
Dar tanara tatuata, care a realizat serviciul fotografic in cauza, reprezinta doar una din alegerile bizare ale stilistului Nicola Formichetti, noul director creativ al companiei.
Si celelalte modele se prezinta cu un look iesit din comun, selectionate fiind din start, la nivelul platformelor de social-media.
Sloganul acestei campanii, este de altfel, destul de graitor: "I am not what I appear to be" - "Nu sunt ceea ce par sa fiu".
"Am dorit ca in aceasta campanie, sa utilizez persoane care reflecta diversitatea comunitatii creative a zilelor noastre - personaje care sunt frumoase in felul lor, unic", a explicat stilistul.
Fotografiile, realizate de Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, vor fi publicate in numarul pe luna septembrie al revistei Vogue.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.