21 iul. 2012

Ricky Martin: addio Vida Loca, pe primul loc familia, apoi teatrul (Video)

Odata abandonata Vida Loca, Ricky Martin se dedica pe cat se pare, cu mult entuziasm, catre un alt tip de viata, in care familia si teatrul devin prioritare: idolul muzicii pop latino-americane e incantat de rolul de tatic si de succesul inregistrat pe Broadway.

Ricky Martin
In noua versiune a spectacolului teatral muzical "Evita", Ricky interpreteaza rolul personajului Che Guevara, bucurandu-se indiscutabil de via apreciere a publicului si criticilor, relateaza TM News.

"Timpul liber mi-l petrec alaturi de familie, care e cel mai important lucru din viata mea - teatrul imi permite sa ma dedic acesteia, astfel incat imi pot duce copiii la gradinita", a declarat artistul, marturisind ca si-ar dori sa fie un tata perfect.

In plus, Ricky a subliniat ca si-ar dori si alti fii, alaturi de cei doi gemeni ai sai, in varsta de 4 ani: "Imi plac familiile numeroase, chiar daca va trebui sa mai astept ca gemenii sa mai creasca putin".

In ceea ce priveste apropiatele alegeri prezidentiale din Statele Unite, Ricky Martin s-a declarat un sustinator convins al lui Barack Obama.

"Obama este alegerea mea si nu exista una mai buna. Presedintele Obama este unica optiune posibila", a afirmat cu hotarare artistul, potrivit sursei citate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.