In Italia, criza isi ascute coltii, impingand circa 28% din populatie sa achizitioneze din rafturile magazinelor, exclusiv produse alimentare de calitate inferioara, cu pret redus.
Supranumita "jonk food", categoria acestor produse, le permite insa italienilor sa-si gestioneze bugetul, astfel incat sa faca fata crizei profunde care s-a abatut asupra Tarii Cizmei, asa cum releva TM News.
Este vorba despre milioane de italieni, care nu-si mai pot permite sa-si hraneasca familiile cu produse de calitate, impovarati fiind de cheltuielile obligatorii, cu facturile lunare, ratele la credite, chirii, taxe si impozite.
"Efectul dramatic al acestei situatii se repercuteaza asupra hranei de zi cu zi, cu drastice schimbari la nivelul obiceiurilor alimentare ale cetateanului de rand: aproximativ 6,5 milioane de italieni cumpara exclusiv marfuri cu pret redus", a declarat purtatorul de cuvant al Confederatiei italiene a agricultorilor (Cia), potrivit sursei citate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.