Toti oamenii presedintelui american, Barack Obama, se straduiesc sa indeplineasca o noua misiune: prezentarea, in culori cat mai atragatoare, a reformei sanitare, in fata natiunii.
Dar nu oricum: obiectivul este acela de a convinge populatia tanara si sanatoasa, sa-si incheie o polita de asigurare, asa cum rezulta dintr-un amplu material publicat de Financial Times si preluat de TM News.
Anul trecut, pentru echipa presedintelui Obama, numarul "magic" era 270 - voturile de care avea nevoie pentru a-l bate pe republicanul Mitt Romney si a ramane la Casa Alba.
Astazi, in schimb, provocarea numerica e mult mai mare: 2,7 milioane - persoanele de varsta tanara, sanatoase, dar neasigurate.
Cate o polita pentru fiecare - la alegere din trei variante asigurative - acesta este scopul urmarit, in vederea obtinerii succesului pentru "Health Insurance Exchanges" - pietele statale active din octombrie, care vor crea o competitie serioasa in acest sector, determinand scaderea preturilor.
Intr-o faza succesiva, de la 1 ianuarie 2014 insa, fiecare cetatean american va fi obligat sa se asigure, asa cum prevedere reforma presedintelui Obama.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.