28 sept. 2011

Rihanna, alungata de un fermier irlandez de pe terenul sau

Indignat de faptul ca Rihanna se dezbraca in timp ce filma videoclipul pentru „We Found Love” pe terenul sau cultivat cu orz, un agricultor irlandez a oprit filmarile si i-a cerut vedetei sa plece.
Initial, Alan Graham, proprietarul in varsta de 61 de ani al terenului agricol situat in vecinatatea localitatii Bangor din provincia Down, s-a oferit sa dea o mana de ajutor echipei care realiza videoclipul, informeaza ANSA.
Barbatul nu s-a opus filmarilor pe camp, ba chiar a ajutat la despotmolirea anumitor echipamente din noroi, dar cand a vazut ca Rihanna se dezbraca in bikini pentru videoclip, s-a oprit din lucrat, s-a dat jos din tractor si i-a cerut vedetei sa se acopere.
„Mi-am dat seama ca lucrurile luau o intorsatura de neacceptat pentr mine, asa ca am cerut echipei de filmari sa se opreasca”, a declarat irlandezul potrivit sursei citate.
„Nu auzisem in viata mea de Rihanna pana cand am fost rugat sa pun la dispozitie terenul meu pentru filmari – sunt un necunoscator in acest domeniu - dar unii mi-au spus ca e o vedeta pop si eu i-am lasat sa-si vada de treaba”, a marturisit Graham, subliniind ca nu a fost vorba despre vreun acord scris si ca nu a primit bani pentru aceasta istorie.
„Nu vreau sa repet ceea ce ne-am spus unul altuia in momentul confruntarii – a fost o discutie care s-a soldat cu o strangere de mana si ne-am despartit cordial, in orice caz”, a tinut sa precizeze agricultorul irlandez.

Sursa& Foto: ANSA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.