11 dec. 2011

Angelina Jolie: Nu am multe prietene. Singura e Gwen Stefani

avem - Angelina Jolie: Nu am multe prietene. Singura e Gwen Stefani
Angelina Jolie, desi e celebra si frumoasa, pare sa fie destul de singura, daca-ar fi sa nu punem la socoteala familia compusa din cei sase copii si tatal acestora, indragitul actor Brad Pitt.

In varsta de 36 de ani, Jolie si-a realizat recent visul de a regiza un film - "Land of Blood and Honey", care a fost prezentat la New York zilele trecute, relateaza Gossip.

Desi la prima vedere vedeta pare sa duca o viata de vis, prietenele nu isi au locul in acest aparent peisaj idilic, actrita marturisind ca isi petrece timpul liber acasa, in compania familiei, nefiind tipul de persoana careia-i place sa socializeze.

"Nu stiu de ce, dar adevarul e ca nu am multe prietene. Doar vreo doua. Unica persoana careia-i destainui ceea ce simt si gandesc este Brad - el e singurul meu confident", a declarat actrita, adaugand ca unica pereche pe care o frecventeaza este cea formata de Gwen Stefani si sotul acesteia, Gavin Rossdale - amici de veche data.

Angelina Jolie si Gwen Stefani au fost insarcinate in aceeasi perioada, iar complicitatea de mamici in devenire le-a legat in mod special.

Referindu-se la Brad Pitt, actrita a declarat ca acesta i-a "implinit viata intr-un mod de neimaginat", iar familia pe care au cladit-o impreuna ii daruieste fericire si satisfactie: "Brad e iubirea vietii mele - comoara mea pretioasa - de la el am invatat ca pot avea la randul meu acea familie pentru care armonia e lucrul cel mai important".

Sursa & Foto: Gossip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.