31 iul. 2012

Apple - trei reclame neinspirate, departe de conceptul "Genius" (Video)

Pentru a demonstra cat de eficient este serviciul de asistenta "Genius", Apple a realizat trei filme publicitare care se dovedesc insa neinspirate, reusind doar sa boteasca imaginea utilizatorilor medii ai produselor oferite de grupul din Cupertino.

Utilizatorul este infatisat in ipostaze nu tocmai de invidiat, intrand in panica, incapabil sa efectueze operatiuni elementare, intr-un cuvant, departe de distinctia pe care Apple a atribuit-o de-a lungul vremii fanilor marului tehnologic, relateaza Webnews.

Desi specialistii grupului din Cupertino par sa fi creat aceasta serie de continuturi video cu obiectivul de a raspunde acelui segment de consumatori care abordeaza pentru prima data universul Mac, mesajul trasmis de aceste reclame este unul singur: "bateti la usa Genius Bar si intrebati, intrebati, intrebati".

Apple doreste fara indoiala sa capteze atentia utilizatorilor traditionali de PC, care stagneaza in lumea Windows din inertie si care s-ar putea desprinde, pentru a alege strada catre Mac.

Cele trei reclame au atras insa la iuteala critici aspre din partea consumatorilor si observatorilor deopotriva, pentru mesajele lor neinspirate, care pot constitui doar o lectie despre cum nu trebuie realizata o campanie publicitara, subliniaza sursa.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.