28 nov. 2012

Lightning: Apple si Harley Davidson unite sub semnul vitezei

Apple si Harley-Davidson au semnat un acord cu privire la utilizarea marcii "Lightning", denumire aleasa de marul tehnologic din Cupertino pentru porturile sale iDevice.

Cele doua companii par sa-si fi unit asadar destinul sub semnul vitezei - un caz oarecum ironic - in care viteza de comunicare e asociata vitezei de rulare ale motocicletelor produse de colosul pe doua roti, relateaza Webnews.

In esenta, povestea e destul de simpla: Harley-Davidson a inregistrat marca Lightning cu cativa ani in urma, prin intermediul celor de la H-D Michigan Inc, holdingul care se ocupa cu gestiunea proprietatilor intelectuale ale grupului.

Numele nu este totusi legat unei categorii specifice de produse pentru motociclete, ci a fost dedicat sectorului de marketing: tricouri, sepci, jocuri video, casti, dispozitive pentru semnalizare stradala, sau chiar pentru televizoare si alte instrumente de divertisment.

Apple s-a avantat insa intr-o actiune de cumparare a marcii, pentru a putea produce mai departe linistit, noul sau substituent pentru conexiunea dock, botezat absolut intamplator cu acelasi nume.

Nu este pentru prima data cand Apple recurge la semnarea unor astfel de acorduri: recent, grupul din Cupertino a parafat un contract multimilionar cu Caile Ferate Elvetiene, pentru utilizarea imaginii ceasului "Swiss Rail" la nivel de iOS 6.

Aceeasi poveste a avut loc si cu denumirea marcii iPad, cumparata in 2010, cu 60 de milioane de dolari, de la Proview, dupa luni in sir de hartuieli legale, precizeaza sursa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.