De unde au pornit si unde vor ajunge marile companii ale lumii cu imaginea reprezentativa a activitatilor lor - iata care este ideea de baza pentru procesul de transformare a unui logo celebru.
Aceasta este tema asupra careia se concentreaza colectia de imagini oferita tuturor celor interesati de portalul
Stock Logos si preluata de platforma
Fun of Art.
Fantezia designerilor nu cunoaste frontiere, iar cand este vorba despre un logo care se identifica efectiv cu produsele unei companii de succes, imaginea acestuia este fara indoiala tratata cu maxima atentie.
Dar sa vedem care ar fi viziunea specialistilor de la Stock Logos cu privire la simbolurile unor nume prestigioase din sectorul tehnologic international:
|
Apple: 1976-2042 |
|
Xerox: 1949-2042 |
|
Volkswagen: 1939-2020 |
|
Google: 1924-2042 |
|
IBM: 1924-2042 |
|
Firefox: 2005-2050 |
|
LG: 1947-2020 |
|
Microsoft: 1975-2020 |
|
NOKIA: 1865-2015 |
|
Motorola: 1947-2024
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.