Ultimul spot prezentat de Volkswagen la Super Bowl 2013 cu un slogan care se doreste invitant si deconectant deopotriva, pare sa fie sortit esecului, din pricina acuzatiilor de rasism.
Volkswagen - Get in, get happy |
Este vorba despre o serie de critici lansate de Wall Street Journal, care nu gasesc de bun gust ideea protagonistului american originar din Minnessota, care vorbeste cu accent caraibic - in opinia unora, jamaican - relateaza agentia ANSA.
Sloganul campaniei publicitare este "Get in, get happy", dar povestea acestui spot nu pare sa ibe un final tocmai fericit pentru Volkswagen.
Dupa ce Mercedes s-a confruntat cu probleme similare, din pricina atacurilor lansate impotriva unui spot considerat exagerat de sexy, iata ca polemicile se indreapta si spre casa automobilistica faimoasa pentru a fi lansat ceea ce in limba germana s-ar traduce ca "masina poporului".
Volkswagen a luat fiinta in timpul regimului lui Adolf Hitler, in 1937, ca rezultat al unei cerinte specifice pietei locale, asupra careia, atentia dictatorului are focalizata inca de la inceputurile anilor '30: un automobil in masura sa motorizeze populatia germana de clasa medie, care nu-si putea permite luxul si confortul costisitorului Mercedes.
Azi, grupul german si-a extins activitatea pe mai toate meridianele lumii, iar modelele sale acopera o plaja larga de exigente, impunandu-se ca un rival de temut pe piata constructiilor de masini.
Daca ultimul spot va dauna sau nu imaginii Volkswagen in lume, ramane de vazut, dar concurenta din sectorul de profil e acerba, astfel incat orice concurent se poate astepta uneori la atacuri de acest gen.
Citeste si: Volkswagen si masinaria sa zburatoare (Video)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.