31 ian. 2013

Volkswagen - ultimul spot acuzat de rasism (Video)

Ultimul spot prezentat de Volkswagen la Super Bowl 2013 cu un slogan care se doreste invitant si deconectant deopotriva, pare sa fie sortit esecului, din pricina acuzatiilor de rasism.

Volkswagen - Get in, get happy
Este vorba despre o serie de critici lansate de Wall Street Journal, care nu gasesc de bun gust ideea protagonistului american originar din Minnessota, care vorbeste cu accent caraibic - in opinia unora, jamaican - relateaza agentia ANSA.

Sloganul campaniei publicitare este "Get in, get happy", dar povestea acestui spot nu pare sa ibe un final tocmai fericit pentru Volkswagen.

Dupa ce Mercedes s-a confruntat cu probleme similare, din pricina atacurilor lansate impotriva unui spot considerat exagerat de sexy, iata ca polemicile se indreapta si spre casa automobilistica faimoasa pentru a fi lansat ceea ce in limba germana s-ar traduce ca "masina poporului".

Volkswagen a luat fiinta in timpul regimului lui Adolf Hitler, in 1937, ca rezultat al unei cerinte specifice pietei locale, asupra careia, atentia dictatorului are focalizata inca de la inceputurile anilor '30: un automobil in masura sa motorizeze populatia germana de clasa medie, care nu-si putea permite luxul si confortul costisitorului Mercedes.

Azi, grupul german si-a extins activitatea pe mai toate meridianele lumii, iar modelele sale acopera o plaja larga de exigente, impunandu-se ca un rival de temut pe piata constructiilor de masini.

Daca ultimul spot va dauna sau nu imaginii Volkswagen in lume, ramane de vazut, dar concurenta din sectorul de profil e acerba, astfel incat orice concurent se poate astepta uneori la atacuri de acest gen. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.