Givenchy a decis sa confere un nou look propriului site oficial, renovandu-l din temelii si deschizand doua matrici de tip e-shop dedicate.
Givency, primavara 2014 woman's pre-collection |
Totul sub bagheta magica a directorului de creatie al celebrei case de moda, Riccardo Tisci, care a optat pentru o grafica simpla, coerenta, arhitectonica.
Noul site invita utilizatorii sa exploreze universul Givenchy prin intermediul imaginilor, dar si al continuturilor video si text.
Informatiile sunt disponibile in limba franceza si engleza, dar este prevazuta si varianta in limba chineza, incepand cu luna octombrie a anului in curs.
Vitrina digitala este, in esenta, un fel de galerie care reuneste toate colectiile Givenchy, exploatand la maxim impactul vizual al contrastului alb-negru, care invoca decorul specific, de boutique.
Un nou look pentru site-ul Givenchy si doua e-shop dedicate |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.