5 iun. 2012

Oamenii s-au saturat de Facebook?

Facebook, platforma social-network creata de Mark Zuckerberg, pare sa dea semne de oboseala: un sondaj realizat de Reuters/Ipsos, releva curba descendenta a popularitatii sale in randurile internautilor.

Facebook friends
Cel putin asa rezulta din raportul publicat de Business Insider sub titlul "More Bad Facebook News", potrivit caruia, 34% din utilizatori au inceput sa "dea inapoi" cu activitatea la nivelul platformei, fata de sfarsitul anului trecut.

Doar 20% din utilizatori manifesta tendinta de folosi ceva mai mult platforma de socializare in salsa albastra, declinul fiind insa previzibil pe fondul aparitiei a numerose instrumente noi de divertisment online, care acapareaza entuziasmul navigatorilor asemenea unor noi jucarii.

Fenomenul este semnalat si in alte sectoare ale activitatilor online, precum gaming-ul sau serviciile oferite de marii jucatori tehnologici pentru cei ce doresc sa-si petreaca timpul liber in universul virtual.



Semnalul de alarma a fost insa dat si investitorii, atenti la orice variatie de grafic pentru actiunile Facebook cotate la bursa, nu pot sa inchida ochii la pierderea inregistrata in ultima perioada si nici nu intrevad o perspectiva prea roz a situatiei: stirile negative publicate de revistele de specialitate, alimenteaza riscul prabusirii actiunilor, ajunse deja sub nivelul a 27 de dolari, precizeaza sursa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.