Vrabiuta ciufulita transformata in logo de Twitter, capata o noua infatisare, designerii grupului alegand o forma ceva mai simpla, mai bine definita, mai albastra si... cu mai putine pene.
Larry Bird - Logo Twitter |
Twitter sarbatoreste un nou record, depasind pragul a 500 de milioane de utilizatori si 400 de milioane de "ciripituri" zilnice, adoptand un nou look pentru imaginea-simbol care i-a calauzit pasii pe acest drum plin de succese, relateaza Webnews.
Simpatica vrabiuta Larry a fost tunsa, rasa si frezata, prezentandu-se intr-o tinuta ceva mai eleganta, de un bleu inchis, care anunta un nou inceput pentru aventura numita "Twitterbird".
Larry insoteste utilizatorii Twitter din anul 2006, suferind trei modificari de imagine pana in prezent, acest ultim format ales de designerii grupului, fiind un fel de hibrid intre prima si a doua versiune, creat prin suprapunerea a trei cercuri, simbolizand cele trei elemente pe care se bazeaza comunitatea platformei: retele, interese si idei.
"Simplitate" este cuvantul cheie pentru Twitter, acest lucru reiesind atat din structura canalului in salsa social, cat si din aspectul mascotei adoptate drept logo, subliniaza sursa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.