Se numeste Nextdoor si este un new-entry pe lista platformelor de socializare, candidandu-se drept matricea ideala pentru apropierea... de cei apropiati. Mai exact, de vecinii din propriul cartier.
Nextdoor |
Initiativa este finantata in principal de Benchmark Capital, DAG Ventures, Greylock Partners si Shasta Ventures, care au contribuit cu circa 18,5 milioane de dolari la realizarea acestui proiect, relateaza Mashable Business.
Nextdoor are in prezent 32 de angajati, care se straduiesc fara indoiala, sa atraga cat mai multe inscrieri, sub privirile scrutatoare ale lui Nirav Tolia, cofondator si CEO al companiei.
In prezent, platforma reuneste aproximativ 3.600 de utilizatori din 48 de state, iar ritmul de crestere a inscrierilor este de circa 22 de persoane pe zi, o evolutie interesanta, avand in vedere lipsa cronica a unui anumit model de business pentru aceasta aventura in universul www.
Accesul la Nextdoor implica inregistrarea datelor reale ale utilizatorului, astfel incat site-ul sa poata verifica adresa fiecarui membru al comunitatii, alocandu-se un interval de 21 de zile pentru identificarea altor 9 vecini care se inscriu pe acelasi nucleu, stabilindu-se astfel o comunitate locala.
Comunitatile astfel create nu sunt publice, ci formeaza site-uri inchise, la nivelul carora vecinii pot sa faca schimb de informatii, sugestii si sa-si semnaleze unii altora eventualul "spion de cartier", acel clasic "stie-tot" care vegheaza de dupa perdele.
Nextdoor a fost fondat de fapt in 2011, cu obiectivul de a deveni international in 2012 - ramane de vazut in ce masura se va bucura insa de succes in randurile celor pasionati de socializarea online si daca masiva investitie de care a beneficiat este justificata, avand in vedere ca deocamdata modul in care Tolia intentioneaza sa atraga profituri cu proiectul sau, este inca invaluit in mister, precizeaza sursa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.