8 sept. 2012

Adobe Social - o suita pentru social marketing

Adobe Social se propune ca solutie pentru crearea, monitorizarea si optimizarea campaniilor de marketing la nivelul platformelor social-network.

Adobe Social
Dupa cateva luni de testari, Adobe a lansat un puternic instrument dedicat universului social-marketing, o suita destinata sa ofere suport celor ce doresc sa controleze datele corespunzatoare vanzarilor online, prin intermediul Facebook, Twitter, Google+ si Pinterest, informeaza Webnews.

Adobe Social reprezinta asadar o solutie de marketing completa, oferind atat posibilitatea vizualizarii rezultatelor statistice, cat si a crearii de continuturi si aplicatii in salsa social, pentru a fi publicate la nivelul retelelor de socializare.

Campaniile publicitare realizate cu ajutorul acestui instrument, pot fi adresate tuturor consumatorilor sau doar unei anumite categorii, restrangand cercul de utilizatori in functie de anumiti parametrii, cum ar fi spre exemplu numarul de "Like" inregistrat.

Interesul din ce in ce mai crescut pentru social-marketing este demonstrat si de recentele investitii realizate de Saleforce si Oracle, care au cumparat Buddy Media si Involver, integrandu-le in propriile gospodarii.

Adobe Social are la baza tehnologia oferita de Efficient Frontier, companie achizitionata in noiembrie 2011, precizeaza sursa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.