Luptandu-se la randul lor cu valul de dificultati cu care criza pare sa mature totul in calea sa, producatorii de articole funerare apeleaza la metode mai putin "ortodoxe" pentru vanzarea sicrielor.
Este si cazul firmei poloneze Lindner, care a decis sa adopte o strategie de marketing iesita din comun, pentru a-si promova propriile produse si servicii de pompe funebre, relateaza Giornalettismo.
"Fiul meu a avut ideea publicarii unui calendar sexy pe 2013, in paginile caruia, o serie de fete de o frumusete aparte, fac publicitate sicrielor noastre, intr-un mod cat se poate de original", a declarat Zbigniew Linder, patronul companiei.
"Obiectivul nostru este de a demonstra potentialilor nostri clienti, ca sicriul nu reprezinta un simbol religios, ci este un produs ca oricare altul: de ce oamenii s-ar feri de sicrie, dar de cosmetice sau bijuterii nu?", a expus Zbigniew o teorie care-si propune sa revolutioneze imaginea mortii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.