Potrivit aprecierilor specialistilor, criza nu va reusi sa suprime in totalitate dorinta oamenilor de a face daruri de Craciun celor dragi, dar va dicta noi tendinte: shopping-ul se va muta pe Internet.

Internetul si aplicatiile mobile se vor transforma in principalele instrumente de achizitionare a cadourilor, dar si a numeroase alte articole fata de care consumatorii manifesta un interes deosebit in perioada sarbatorilor de iarna.
Optand pentru canalele de comert electronic, cumparatorii castiga timp si economisesc bani, obtinand totodata o experienta generala de shopping mai satisfacatoare decat in varianta traditionala.
Interesanta este pe de alta parte, motivatia oferita de 31% din persoanele intervievate, care au declarat ca prefera sa efectueze cumparaturi online "pentru a evita persoanele care, din pricina crizei, isi ies din minti in magazine".
Optand pentru canalele de comert electronic, cumparatorii castiga timp si economisesc bani, obtinand totodata o experienta generala de shopping mai satisfacatoare decat in varianta traditionala.
Interesanta este pe de alta parte, motivatia oferita de 31% din persoanele intervievate, care au declarat ca prefera sa efectueze cumparaturi online "pentru a evita persoanele care, din pricina crizei, isi ies din minti in magazine".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.