29 iun. 2011

Albert de Monaco si blonda Charlene - opereta pentru gossip?

Atat de vehiculata tentativa de fuga inainte de nunta a frumoasei Charlene cu Albert de Monaco, pare sa fie doar o manevra cu scop publicitar, menita sa declanseze ceva polemici in presa, spre a creste gradul de interes al publicului asupra evenimentului in sine.

Principatul de Monaco a dat publicitatii un comunicat oficial in care subliniaza ca toata aceasta poveste este doar un "scenariu de opereta" oferit publicatiilor pasionate de gossip.

Printre picanteriile lansate de gurile rele si ceva farame de adevar cu privire la viata privata a celor doua personaje, iata cum nunta celor doi se transforma dintr-o ceremonie discreta (pe cat de discreta poate fi o nunta intr-o familie regala), intr-un eveniment trambitat in stanga si-n dreapta, menit sa atraga atentia reflectoarelor, in speranta ca se va demonstra cat de cat interesant, in umbra recentei casatorii a printului William cu frumoasa lui Kate.

Oricum ar fi insa, scopul pare sa se fi atins, caci publicatiile, televiziunea si internetul s-au umplut cat ai clipi din ochi cu fotografiile protagonistilor, luminile reflectoarelor indreptandu-se la iuteala asupra micutului principat.

Cat de mult adevar se ascunde in spatele tuturor acestor "miscari de scena", ramane de vazut vineri spre sambata, in ochii miresei Charlene, care va avea certitudinea ca la randul sau este tintita de privirile a milioane de ochi din lumea intreaga.

Sursa: ViP
Foto: media.nj.com

28 iun. 2011

Tiffany & Co. se extinde: al saselea magazin la Dubai

Celebra firma Tiffany & Co., reprezentanta incontestabila a elegantei si rafinametului bijuteriilor de lux in intreaga lume, deschide un nou magazin la Dubai, atrasa tot mai mult de piata orientala.
Astfel, acest al saselea punct de vanzare din Dubai, reprezinta un pas inainte in contextul extinderii propriului lant de magazine, o adevarata anticamera la taramul celor „O mie si una de nopti”, ce marcheaza interesul pentru intarirea pozitiei pe piata ezoterica din Emiratele Arabe Unite, relateaza Il Giornale del Lusso.
Potrivit sursei citate, pentru o mai buna gestiune a punctelor de vanzare, dar si pentru a-si face cat mai bine cunoscut numele in tarile din regiunea mediului orient, Tiffany a decis infiintarea unui nou sediu, amplasat in incinta Emirates Towers.
Dupa Londra, Tokyo si Hong Kong, Dubai devine astfel al patrulea sediu international purtand stindardul Tiffany & Co, in timp ce cartierul sau general, impreuna cu principalul spatiu comercial, va ramane cel consacrat, din Fifth Avenue, New York, precizeaza sursa.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso

27 iun. 2011

Italienii patrund in forta pe piata chineza

Italienii tintesc de multa vreme pietele emergente ca posibile taramuri fertile pentru plasarea propriilor produse, iar recentul acord ce poarta semnatura Maserati cu guvernul chinez se demonstreaza o prima initiativa incununata de succes in acest context.

 Astfel, Maserati patrunde cu hotarare pe piata Chinei, cu modelul sau de top din gama sportiva, prezentat in cadrul Salonului Auto de la Shanghai in cursul lunii aprilie, sarbatorind primele livrari catre concesionarii locali cu un prestigios circuit de Formula Unu, organizat in metropola chineza.

In 2010, in contestul unei cresteri inregistrate la nivelul tuturor pietelor cheie din asia, China a depasit pentru prima data Japonia, devenind pentru Maserati obiectivul numarul unu, consolidandu-si pozitia privilegiata in primele luni ale anului in curs.

Cu o crestere de peste 100% in primele cinci luni ale anului 2011, China a devenit azi a doua piata Maserati in lume, dupa Statele Unite, bucurandu-se de o caracteristica demna de luat in seama: peste 30% din cumparatorii chinezi de Maserati sunt... femei.

Maserati poate conta in Asia-Pacific pe 51 puncte de vanzare, din care 18 in Japonia, 13 in China si 8 in Australia, casa Tridentului italian debutand si pe piata indiana, tintind acoperirea a sapte mari orase pana in 2015, incepand cu urmatoarea deschidere a primului sau showroom de la Mumbai.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso


26 iun. 2011

Sambata, George Michael a implinit 48 de ani

Despre cariera si viata agitata a celebrului cantaret s-au spus si s-au scris multe, dar la aniversarea celor 48 de ani ai sai, poate ca e mai intelept si mai omenesc sa ne oprim doar la realizari si succese.

Incontestabilile sale calitati vocale, dublate de un talent muzical creator de exceptie, i-au atras lui George Michael binemeritate aprecieri pozitive din partea publicului de pe toate meridianele lumii si a criticilor muzicali deopotriva.

Succesul inregistrat de primul sau disc - Faith - i-a atras milioane de fani de-a lungul a catorva generatii si continua inca sa miste piciorul oricui in ritmul acelei melodii care l-a propulsat in topurile anilor 80 cu viteza fulgerului.

Astazi, la concertele sale, biletele se epuizeaza cu aceeasi rapiditate, iar Michael se bucura de simpatia fara egal a publicului de ambele sexe, in ciuda tuturor polemicilor declansate in trecut pe tema homosexualitatii sale declarate oficial dupa multi ani de cariera.

Un gand bun pentru Michael la aniversarea sa si... la cat mai multe succese muzicale, spre incantarea noastra, a tuturor.

Video: YouTube
Sursa: Wikipedia
Foto: splinder

Proiecte bizare: Un ceas pentru zece mii de ani by Jeff Bezos

Jeff Bezos, cunoscut ca fiind fondatorul grupului Amazon, gaseste timp si pentru proiecte ceva mai iesite din comun, cum ar fi construirea unui ceas enorm, care sa masoare timpul pentru... 10.000 de ani.

Este o idee mai veche apartinand inventatorului american Danny Hills, care i-a starnit interesul lui Jeff acum sase ani, cand a hotarat ca acest proiect trebuie sa se deruleze in laboratoarele sale, special amenajate in acest sens, relateaza Webnews.

Ceasul cu pricina va avea circa 60 de metri inaltime si va semnala scurgerea anilor, fara traditionalul tic-tac masurator de secunde, fiind programat sa marcheze implinirea a 10, 100, 1.000 si 10.000 de ani, scop pentru care Jeff a infiintat si un site web, lansand tuturor invitatia de a participa cu sugestii originale in vederea alegerii unei "coregrafii" pe masura unor astfel de evenimente.

Pe site sunt postate si descrieri tehnice ale dispozitivului, fotografii ale unor componente, schite si multe alte detalii puse la dispozitia curiosilor si pasionatilor acestui proiect, cu mentiunea ca odata finalizat, ceasul va fi amplasat intr-un loc la fel de excentric precum dispozitivul in sine: o grota de pe muntele Sierra Diablo din Texas.

Sursa: Webnews
Foto: Webnews

25 iun. 2011

Wikipedia introduce butonul "WikiLove"

Wikipedia pare sa se alinieze la randul sau tendintei de a introduce butoane de tip "like", "imi place", "recomanda", "fan" si altele din aceeasi categorie, adaugand ca element de noutate pe paginile enciclopediei libere, butonul "love" (WikiLove).

Prezentandu-se precum o simpla optiune de legatura social-network, obiectivul principal al butonului este insa o majora implicare a autorilor in dinamica proiectului.

Initiativa nu este de neglijat, iar specialistii giganticei enciclopedii libere au gasit si un simbol atragator, pe masura etichetei corespunzatoare: o micuta inimioara rosie amplasata intr-un colt al paginii, introdus pentru moment ca simplu experiment menit sa testeze reactia utilizatorilor.

In situatia in care initiativa se va dovedi inspirata, versiunea oficiala va demara miercuri 29 iunie, pe paginile in versiunea limbii engleze: un click pe butonul-inimioara stabileste legatura intre utilizator si autorul informatiilor accesate, putand opta pentru diferite "cadouri-omagiu" virtuale destinate realizatorului paginii respective.

"WikiLove" raspunde astfel unei exigente menite sa confere un plus de "umanitate" interactiunii pe interfata traditionala, oferind elemente ulterioare care risca sa iroseasca timp si resurse deopotriva, dar care pe de alta parte creaza implicare si relansare in activitatea autorilor si a comunitatii.

Sursa: Webnews
Foto: Webnews

China: piata emergenta pentru lux si arta europeana

Dupa declansarea crizei economice din 2007, iata ca noi si importante transformari se petrec la nivel international, vizand pietele emergente si potentialul investitional asiatic, care propulseaza China pe un loc privilegiat in topul celor mai fertile taramuri pentru lux si arta europeana.

Este de acum o realitate incontestabila faptul ca resursele financiare ale Chinei se orienteaza tot mai mult in ultimii ani catre sectorul articolelor de lux: automobile, jet-uri, ambarcatiuni, dar si a obiectelor de arta europeana, care acapareaza interesul magnatiolor asiatici in mod incontestabil.

Oportunitatea nu a ramas neobservata de marile companii europene producatoare de autoturisme de lux, yacht-uri, ceasornicarie de inalta clasa, bijuterii, aeronave de dimensiuni mici destinate uzului privat, articole din sectorul fashion si multe alte domenii care incearca sa-si castige un loc cat mai apreciat pe piata Chinei.

Italia este una dintre tarile cele mai interesate in acest context, organizand in colaborare cu autoritatile chineze o serie intreaga de evenimente, targuri si expozitii, menite sa marcheze o deschidere fara precedent pentru producatorii din tara cizmei, initiativa care pare sa se bucure de un real succes.

Specialistii italieni in marketing nu neglijeaza insa nici rolul important pe care-l ocupa Internetul si social-media in raspandirea pe scara larga a noului concept chinezesz despre lux, eleganta, distinctie si rafinament, tintind platformele traditionale locale pentru amplasarea propriilor mesaje publicitare - o indiscutabila cheie pentru a patrunde in lumea cumparatorului consacrat.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso

Casa Bartorelli: Un nou spatiu pentru Patek Philippe

Sambata, celebra casa producatoare de bijuterii Bartorelli, inaugureaza un nou spatiu, care va ospita ceasornicaria de inalta clasa a firmei elvetiene Patek Philippe.

Este vorba despre incinta Bijuteriei Bartorelli din Riccione, Italia, unde amfitrionul, Carlo Bartorelli, alaturi de Laura Gervasoni si compania Patek Philippe Italia vor intampina oaspetii cu un cocktail exclusivist de inaugurare, la care se poate lua parte doar pe baza unei invitatii speciale.

Spatiul este destinat sa reprezinte un veritabil boutique de luxe in cadrul caruia vor fi prezentate ultimele creatii ale celebrei case producatoare de ceasuri elvetiene.

La randul sau, Bartorelli, aduce odata cu semnatura sa, amprenta si simbolul excelentei, bazate pe o experienta de 125 de ani in sectorul bijuteriilor elegantei si rafinamentului.

Proiectul arhitectural al noului spatiu a fost elaborat si gestionat de Studio Simonetti & Associati, in deplina armonie cu specificul ambientului caracteristic Universului Bartorelli, cu adevarat demn de toata admiratia.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso

24 iun. 2011

BNR: emisiune numismatica - moneda de argint

Dedicata aniversarii a 150 de ani de la stabilirea stemei Principatelor Unite, Moldova si Tara Romaneasca, noua moneda de argint pusa in circulatie de Banca Nationala a Romaniei in scop numismatic cu data de 27 iunie 2011, este gata de start.

Caracteristicile acestei emisiuni aniversare sunt date de: valoare (10 lei), natura metalului utilizat la confectionare (argint), forma (rotunda, cu un diametru de 37 mm), greutate (cca 31g) si profilul cantului (zimtat), anunta intr-unul din comunicatele sale oficiale, BNR.

Pe partea frontala, moneda infatiseaza portretul domnitorului Alexandru Ioan Cuza, stema tarii si valoarea niminala de 10 lei, precum si anul de emisiune 2011, avand la exterior inscriptii in arc de cerc cu numele tarii noastre si al domnitorului Cuza.

Pe verso, este reprezentata imaginea unui scut, in care sunt inscrise doua embleme purtand simbolurile celor doua principate, Moldova si Tara Romaneasca, timbrate de o coroana simbolica, prezentand la exterior inscriptia circulara "STEMA PRINCIPATELOR UNITE MOLDOVA SI TARA ROMANEASCA", alaturi de anul simbolic 1861.

Aceste monede de colectie vor fi puse in vanzare in serie limitata, ambalate in capsule de metacrilat transparent, avand alaturi mici brosuri de prezentare generala a emisiunii numismatice, redactate in trei limbi: romana, engleza si franceza.

Tirajul comunicat de BNR pentru aceasta emisiune este de 500 de bucati, la un cost de 420 de lei fara TVA, iar vanzarea se efectueaza doar prin sucursalele BNR din orasele Bucuresti, Cluj, Iasi si Timis.

Sursa: BNR
Foto: BNR

Cel mai bun cantaret al tuturor timpurilor

Revista de specialitate NME a lansat un sondaj in vederea stabilirii prin vot a pozitiei fruntase intr-un top al celor mai buni cantareti din lume ai tuturor timpurilor, actiune care inregistreaza deja peste patru milioane de voturi.

Este bine stiut ca de multe ori fanii infocati ai unei vedete sunt dispusi la orice pentru a-si propulsa in topuri favoritul (sau favorita), dar pana la aceasta data, locul intai este cucerit in mod indiscutabil de Freddie Mercury.

Inconfundabilul timbru vocal al lui Freddie a reusit sa adune voturile a generatii intregi de fani din lumea intreaga, leadership-ul artistului fiind de altfel previzibil - un punct de referinta ce se impune in acest sector, recunoscut pana si de cei ce nu l-au agreeat in timpul vietii.

Celebrul solist de la Queen, care a incetat din viata in 1991, a lasat fara indoiala in urma sa un palmares impresionant de succese muzicale, care justifica pe drept cuvant privilegiul adjudecarii locului intai in topul cu pricina.

Vocea de aur a lui Freddie este urmata in clasament, la mica distanta, de Axl Rose, de la Guns N'Roses si de Michael Jackson, decedat la randul sau, cu doi ani in urma.

In top si-au castigat un binemeritat loc de cinste si David Bowie, Robert Plant si Matthew Bellamy, solistul de la Muse, care reprezinta de fapt "surpriza emisiunii".

Sursa: Yahoo! Music
Foto: Yahoo! Music


23 iun. 2011

Polonia: James Blunt infurie o intreaga natiune

Pe durata concertului desfasurat in vecinatatea localitatii Auschwitz, James Blunt s-a gandit sa posteze in cadrul profilului sau de pe Facebook o fotografie infatisandu-l in fata unei cladiri parasite, alaturi de comentariul: "Ehm... acesta este hotelul meu din Polonia".

Nota de amuzament pe care James ar fi dorit sa o imprime acestui gest se pare ca n-a facut sa vibreze coardele simtului umorului polonez, iar sugestia ca in Polonia se traieste inca precum odinioara in epoca sovietica, nu a fost nici pe departe pe placul locuitorilor, relateaza Yahoo! Musica.

Avand in vedere ca Blunt a fost cazat in realitate la un hotel de cinci stele - Niebenski Art Hotel - fanii locali s-au grabit sa-l bombardeze furiosi cu circa sase mii de comentarii negative postate, de tipul "Da' cine te crezi?" sau "Ce buna impresie ai despre Polonia!", urmata de injurii specific poloneze.

Nu lipsesc insa nici raspunsurile ironice: "Am impresia ca arhitectura cladirii cu pricina se datoreaza unui panzer nazist", relateaza sursa.

James Blunt nu a replicat, dar asemenea multor vedete tinere, a avut ocazia de a se confrunta cu neplacerile create de o gluma de gust indoielnic, al carei pret este cu atat mai mare, cu cat personajul se afla mai sus in ierarhia celebritatii.

Sursa: Yahoo! Musica
Foto: Yahoo! Musica


Andrej Pejic, manechinul barbat-femeie

A reusit sa cucereasca inimile celor mai faimosi designeri de lux din lume, cu fascinantul sau look androgin care i-a adus succes, bani si aprecieri maximale la nivel international: Andrej Pejic, manechinul barbat-femeie.

Super-solicitat la prezentarile celebrelor case de moda, originalul fotomodel si manechin de origine sarba, emigrat ulterior in Australia, a atras atentia designerului Marc Jacobs, care l-a dorit cu orice pret drept imagine-simbol pentru linia Marc by Marc Jacobs.

Nici Jean Paul Gaultier nu a ramas insensibil la balansul intre interesant si bizar pe care-l inspira look-ul lui Andrej, intuind in acest tanar un potential remarcabil de prezentare a propriilor creatii in maniera originala, captivanta.

Andrej a fost "descoperit" in timp ce lucra la un restaurant apartinand lantului fast-food Mc Donald's, sau cel putin asa relateaza Yahoo! Lifestyle potrivit legendelor tesute pe marginea acestui controversat personaj, care reuseste sa acopere deopotriva bivalenta sa identitate sexuala chiar si pe scenele prezentarilor de moda.

In cadrul Sao Paulo Fashion Week, Andrej a prezentat atat tinuta feminina, cat si cea masculina, apartinand colectiei designer-ului brazilian Lino Villaventura, inspirata din traditia Greciei Antice, precizeaza sursa.

Sursa: Yahoo! Lifestyle
Foto: Yahoo! Lifestyle

22 iun. 2011

Un tort cu gust de Internet Explorer pentru Mozilla

Potrivit traditiei, odata cu lansarea versiunii Firefox 5, specialistii de la Internet Explorer au expediat pe adresa rivalilor lor de la Mozilla un cadou amuzant, alaturi de felicitarile cuvenite.
Este vorba despre un tort simbolic, decorat cu logo-ul binecunoscut de la Explorer, intr-un ambalaj asortat cu mesajele de felicitare corespunzatoare, relateaza Webnews.
Cadoul poarta semnatura „Love, The IE Team” si a sosit pe adresa Mozilla Foundation intr-un moment in care initiativa pune pe ganduri observatorii sectorului lumii digitale: va reusi Microsoft sa accelereze ritmul pentru a tine pasul cu dinamismul demonstrat de Mozilla?
Desi tortul cu pricina a intrat deja in traditie, gestul repetandu-se inca din 2008, cu fiecare aparitie de Firefox, succesele inregistrate de Mozilla in acest domeniu nu pot fi tocmai dulci pentru echipa concurenta.
In contextul in care pana la sfarsitul acestui an Mozilla va lansa pe piata Firefox 8, accelerand in mod radical dezvoltarea propriului browser si impunandu-se astfel in competitia specifica, Microsoft nu are tocmai o misiune usor de indeplinit, subliniaza sursa.

Sursa: Webnews
Foto: Webnews

Sony: dieta severa si exercitii de rezistenta

Sony anunta noile masuri aplicate consolelor PlayStation 3: dieta severa si exercitii pentru o structura mai robusta, compania japoneza intentionand sa lanseze astfel o noua versiune a propriei platforme de joc, mai subtire si dotata cu noi carcacteristici.

Nimic revolutionar in esenta, ci doar o  abordare diversa a design-ului, in masura sa transforme PS3 si sa-i confere un aer mai atragator in ochii utilizatorilor: noua versiune, botezata cu numele de cod CECH-3000B, dispune de un disc rigid cu o capacitate de 320 GB, unica schimbare la nivel intern de altfel, relateaza Webnews.

Aspectul exterior insa a fost revizuit, modificandu-se pozitia tastelor si led-urilor caracteristice consolelor traditionale, inca de la lansarea lor.

In ceea ce priveste pretul noii versiuni, acesta ramane stabil, iar produsul va fi disponibil de indata ce distribuitorii vor fi epuizat stocul actual, subliniaza sursa citata.

Aceasta informatie trimite desigur cu gandul la eliminarea oricarei posibilitati de lansare a celei de-a patra generatii de console care poarta semnatura Sony, dar cum compania nipona s-a demonstrat in repetate randuri plina de surprize, cine mai are curajul sa parieze pe dieta PS3?

Sursa: Webnews
Foto: Webnews

Cine s-a mai nascut azi, 22 iunie

Daca sunteti nascuti in data de 22 iuni si vreti sa aflati cateva nume sonore care isi sarbatoresc ziua de nastere (sau si-au sarbatorit-o in trecut) in aceasta zi, amintim in cele ce urmeaza cateva.
Din peisajul international, miercuri 22 iunie este ziua de nastere pentru:
Billy Wilder (1906);
Kris Kristofferson (1936);
Peter Asher (1944);
Meryl Streep (1949);
Cyndi Lauper (1953).
De notat ca in aceasta zi cu soare, vor sufla in tort si doua personaje bine cunoscute publicului romanesc de toate varstele, relateaza Acvaria, mai mult sau mai putin indragite, si anume:
Adrian Nastase (1950) si Razvan Fodor (1975).
Potrivit sursei citate, nativii din zodia Racului sunt familisti convinsi, demonstrand o legatura puternica fata de parinti si respectand in mod deosebit autoritatea tatalui in familie, figura ce constituie un model pentru cladirea propriului camin.
Atmosfera din familie este foarte importanta pentru armonia psihica a Racului, asemenea traditiilor, radacinilor sale si dragostei fata de locurile natale.
Prima parte a vietii este de regula marcata de o serie de dificultati, tineretea demonstrandu-se in esenta o continua lupta pentru a razbi, pentru a face fata provocarilor si examenelor viatii, dar are toate sansele sa se bucure de satisfactii si prosperitate in cea de-a doua parte a existentei sale.
Cat de mult adevar se afla in aprecierile zodiacale ale celor de la Acvaria, ramane de vazut pentru fiecare din cei ce-si serbeaza astazi ziua de nastere, dar un lucru este cert: putem sa le uram „La multi ani” si sa le trimitem un gand bun pe aceasta cale!

Sursa: Acvaria
Foto: ilmaredellanaty

21 iun. 2011

Pe eBay, tehnologia castiga cursa vanzarilor

Ebay nu este numai site-ul cel mai popular din lume pentru licitatii online, ci si o adevarat vitrina pentru o serie intreaga de agenti comerciali, care au identificat un canal alternativ de vanzari pe Internet.
Acesta reprezinta unul din sectoarele in care se demonstreaza o afluenta considerabila de „Consumer Tech”, relateaza Webnews.
In acest context, tehnologia se afla in pole position: intre cei 5.000 de distribuitori prezenti pe eBay in Italia spre exemplu, cei ce activeaza in sectorul tehnologic sunt 1.100, adica 23% din intreaga categorie.
Numarul noilor inregistrari de vanzatori profesionisti pe eBay este in crestere exponentiala, ceea ce asigura site-ului o majora oferta, diversitate, produse noi, preturi concurentiale si siguranta.
Pentru eBay, toate acestea sunt motive de mandrie, care indreptatesc compania sa revendice meritele propriei pozitii in piata, intr-un moment in care firma a depasit dificultatile polemicilor recente si s-a relansat in investitii dedicate promovarii propriei imagini, subliniaza sursa.

Sursa: Webnews
Foto: Webnews

Serapian creeaza o servieta de lux pentru iPad

Din noua linie Serapian, nu lipseste un accesoriu de lux dedicat dispozitivelor iPad, firma milaneza intrecandu-se pe sine in realizarea unei propuneri hi-tech care sa imbine eleganta cu utilitatea intr-o formula originala, de inalta clasa.

Este vorba despre servieta conceputa special pentru a "imbraca" pretiosul nostru tablet-PC in stagiunea primavara-vara 2011, relateaza Il Giornale del Lusso.

Realizat in piele selectionata cu grija de designerii companiei, in vederea asigurarii unei calitati ireprosabile a finisajelor, culorii si aspectului general.

Rezultatul eforturilor specialistilor de la Serpian este elegantul suport pentru iPad, conceput in format unì pe trei nuante diferite - rosu, albastru si roz-lemn de trandafir, cu fermoar lateral auriu si logo marcat direct in piele.

Un delicat dar rezistent maner adaptabil garanteaza functia practica a accesoriului de lux menit sa protejeze dispozitivul tehnologic indiscutabil cel mai en vogue in aceasta perioada, subliniaza sursa.

Un exemplu elocvent ca imbinand placutul cu utilul, designerii italieni stiu sa se impuna si in sectorul accesoriilor destinate dispozitivelor tehnologice, atragandu-si aprecieri pozitive pe toate meridianele lumii si adaptandu-se cu rapiditate la dinamismul acestei controversate piete.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso

Mama si fiica adversare intr-o competitie inedita

Maite Moscoso si Maite Moscoso (jr) sunt mama si fiica si si-au propus sa participe la Jocurile Olimpice de la Londra, ce urmeaza sa se desfasoare in anul 2012, devenind astfel rivale pe pista atletilor ce se vor intrece la sectiunea mars. 

Fiica, in varsta de 16 ani, a reprezentat deja Statele Unite in doua randuri, in cadrul campionatelor de juniori la proba de mars, specialitate in care exceleaza si mama, in varsta de 38 de ani, calificata cu opt luni in urma la JO de la Londra din 2012.

"Exista posibilitatea ca mama si fiica sa se confrunte in cadrul probelor olimpice", a declarat antrenorul familiei Moscoso, Don DeNoon, cotidianului Orlando Sentinel.

Intreaga familie Moscoso este de altfel implicata in activitati sportive, tatal si fiul mai mic, Juan, in varsta de 9 ani, practicand maratonul cu bune rezultate: "Moscoso sr. are sanse sa se califice la randul sau proba de 50 km daca se va antrena serios in perioada imediat urmatoare", a afirmat DeNoon.

O poveste interesanta, care aduce pe buze un zambet la gandul ca mama si fiica ar putea sa lupte pentru aceeasi medalie de aur pe pista de la Londra, subliniaza sursa.

Sursa: Orlando Sentinel
Foto: Orlando Sentinel



Google doodle semnaleaza solstitiul de vara

Marti, 21 iunie 2011, Google a dedicat un "doodle" construit din flori, zambet si culoare, primei zile oficiale de vara, data la care, in traditia populara a multor state, se sarbatoreste "nunta soarelui cu luna", sau a "pamantului cu lumina", relateaza Il Calderone Magico.it.

Solstitiul de vara, a carei denumire vine din termenul latin "solstat", insemnand "soarele se opreste", reprezinta de fapt apoteoza luminii revarsate pe pamant si era denumit de catre grecii antici si "Poarta Oamenilor", in timp ce "geamanul" acestui eveniment, care are loc toamna, este cunoscut sub numele de "Poarta Zeilor".

Poarta Oamenilor simboliza o perioada de trecere localizata la pragul dintre crestere si declin sau Midsummer, cum ii spun englezii sau cum era descrisa de talentul fara egal al maestrului Shakespeare in "Visul unei nopti de vara", unde aspectul magic al momentului capata dimensiuni remarcabile, prin "amestecul" realitatii cu visul.

Initiativa Unchiului G este binevenita pentru noi toti, aducand un strop de buna dispozitie si de vacanta la fiecare accesare a motorului sau de cautare al zilei si demonstrand odata in plus talentul remarcabil al echipei sale de designeri creatori de doodle.

Sursa: Google
Foto: Google









20 iun. 2011

Amy Winehouse fluierata la scena deschisa - canta in stare avansata de ebrietate

Amy Winehouse a fost fluierata la scena deschisa in cadrul concertului pe care l-a sustinut la Belgrad, oras ales pentru deschiderea turneului sau european.
In fata a mai bine de 20.000 de spectatori prezenti, controversata artista britanica s-a prezentat in stare avansata de ebrietate, relateaza agentia de presa italiana ANSA.
Fiind mult prea ametita pentru a canta, Amy a „balbait” cateva versuri din melodiile sale cele mai cunoscute, nereusind in anumite momente nici macar sa tina pasul cu propria sa formatie.
De doua ori in timpul spectacolului de la Belgrad, Amy a abandonat chiar si scena, iar tentativele instrumentistilor de a calma spiritele in randul spectatorilor s-au soldat cu un esec lamentabil si cu fluieraturi tot mai inversunate.
„Am cheltuit intregul meu salariu pe o saptamana, 38 de euro, pentru a veni la concert, dar in aceste conditii, organizatorii ar fi trebuit sa anuleze evenimentul”, a relatat cu parere de rau un invatator in varsta de 35 de ani, dezamagit de prestatia vedetei.
Amy tocmai a iesit recent dintr-o cura intensiva de dezintoxicare alcoolica, iar sursele media internationale chiar au precizat ca la concertele sale, sticlele cu bauturi alcoolice sunt interzise, dar artista pare ca nu a reusit sa depaseasca dificultatile dependentei de alcool, dezamagindu-si la ultimul sau concert pana si fanii cei mai infocati, relateaza sursa.

Sursa: ANSA
Foto: ANSA

Tehnologia de plaja: hi-tech bikini 2011

De la modelul cu incarcator de baterii pentru Ipod, fotovoltaic sau tip 3D, costumul de baie hi-tech al anului 2011 are doar doua cusururi: pret stratosferic si baia interzisa.
Bat la portile verii, noile modele de bikini care ascund in croiala materialului sau in accesorii, adevarate dispozitive tehnologice, pe cat de interesante, pe atat de greu accesibile ca pret, relateaza  publicatia Corriere della Sera.
Batalia pentru popularitate se da intre modelul fotovoltaic, produs de un designer din Brooklyn si disponibil la vanzare si pe Internet la pretul de circa 200 de dollari si modelul in croiala 3D, al carui slip costa 200 de dollari, iar sutienul poate ajunge pana la 300, in varianta de alb sau negru.
Cel dintai prezinta particularitatea de a transforma corpul purtatoarei in panou fotovoltaic: stratul subtire de „tablete” fotovoltaice cusute pe intreaga suprafata a costumului asigura incarcarea unui smartphone sau a unui mp3 direct de pe corpul intins la soare.
Cel de-al doilea propune o experienta in 3D, similara celei din filmele de ultima generatie, fiind fabricat din nylon12, material deosebit de rezistent, care poate fi modelat pana la grosimi de 0,7 mm, fiind compus din mici placute circulare legate intre ele, carora li se poate schimba forma si dimensiunile pentru a se adapta si a se modela pe corpul proprietarei, cu ajutorul programului CAD, in care se introduc datele fizice ale clientei.
In final se obtine un efect tridimensional la nivelul corpului, care ofera imaginea unui costum „in relief”, complet diferit de traditionala textura „mulata”, cu care eram cu totii familiarizati.

Sursa: Corriere della Sera
Foto: Correre della Sera

Prima scrisoare a lui Hitler impotriva evreilor - piesa de muzeu

O scrisoare din 16 septembrie 1919, apartinand tanarului soldat pe atunci Adolf Hitler, reflectand ura sa profunda fata de evrei, a fost expusa de curand la Muzeul Tolerantei din Los Angeles.
Este vorba despre documentul original, achizitionat in cursul lunii mai de catre Centrul Wiesenthal – sediul din Los Angeles, redactat pe patru pagini, supranumit „Scrisoarea Gemlich”, relateaza  publicatia italiana La Stampa.
La vremea respectiva Hitler avea 30 de ani, iar scrisoarea era adresata superiorului sau, un anumit Herr Gemlich, caruia viitorul dictator ii prezenta astfel o mica parte din talentul sau oratoric cu continut antisemit, pe care il utiliza pe front pentru a-si indemna camarazii la lupta.
Achizitionarea acestui document a costat Centrul Wiesenthal fabuloasa suma de 150.000 de dollari, iar expunerea sa in cadrul Muzeului Tolerantei reprezinta un eveniment important pentru istoricii care studiaza Holocaustul.
In conditiile in care piata obiectelor ce i-au apartinut candva dictatorului Adolf Hitler este plina de falsuri, multi istorici au intampinat stirea cu scepticism, intrucat pana nu de mult, era cunoscut faptul ca originalul Scrisorii Gemlich se afla depozitat undeva in arhivele bavareze.
Potrivit opiniei expertului Othmar Ploeckinger, scrisoarea achizitionata de Centrul Wiesenthal este insa originala, in timp ce exemplarul detinut de arhivele din Bavaria este o copie scrisa in aceeasi perioada, dar specialistul a tinut sa adauge ca nu este totusi pe deplin incredintat de acest lucru.
„Este prima declaratie scrisa cu privire la evrei”, a comentat Saul Friedlander, istoricul care a primit in anul 2008 Premiul Pulitzer pentru studiile sale privitoare la Holocaust, adaugand: „documentul demonstreaza ca in centrul pasiunii politice a lui Hitler se afla tocmai ura sa pentru evrei”, subliniaza sursa.

Sursa: La Stampa
Foto: La Stampa

Obama lanseaza operatiunea „Internet Invizibil” pentru revoltele arabe

Operatiunea intitulata „Internet Invizibil”, avand la baza dispozitive mobile si informatice in masura sa actioneze evitand cenzurile regimurilor autoritare, a fost lansata de Barack Obama.
Este vorba despre un nou proiect, in valoare de 50 milioane de dollari, solicitat de insusi presedintele american, care manifesta un interes remarcabil in ceea ce priveste gestionarea acestui sector, relateaza agentia de presa italiana Asca.
Secretarul de stat al SUA, Hillary Clinton, a declarat in acest context ca actiunea reprezinta un pas important in ceea ce priveste facilitarea comunicarii la nivel international:
„Sunt din ce in ce mai numeroase persoanele care in lumea araba utilizeaza Internetul si tehnologia pentru a face ascultate protestele la nivel international”, a declarat ea, subliniind ca aceasta reprezinta „o oportunitate istorica, o schimbare pozitiva pe care Statele Unite o incurajeaza”.
Acesta este motivul care sta la baza operatiunii „Internet Invizibil” – o initiativa clara din partea guvernului american in ceea ce priveste suportul oferit revoltelor si miscarilor de protest inregistrate in ultima perioada in lumea araba, precizeaza sursa.
Sursa: Asca
Foto: direttanews

Internet - reversul medaliei - cu fiecare click distrugem planeta?

Se pare ca Internetul ocupa locul cinci in clasamentul consumatorilor de energie la nivel mondial, iar fiecare „cautare” pe care o efectuam degajeaza intre 1 si 10 grame de anhidride carbonice.
Cel putin aceasta este opinia ingrijoratoare reflectata de publicatia italiana La Stampa, intr-un articol publicat recent, menit sa atraga atentia asupra aspectelor negative ale Internetului si tehnologiei:
„Destul sa dactilografiem un cuvant in motorul de cautare al lui Google si sa asteptam doua zecimi de secunda pentru a ni se deschide in fata o intreaga lume – dar pentru a obtine o pagina de rezultate, se pun la treaba mii de servere adapostite in data-center din mari puncte comerciale, intesate de computere care lucreaza non-stop”, precizeaza sursa.
Internetul este infometat incontinuu si „arde” 2-3% din energia electrica mondiala, iar procentul se afla intr-o crestere vertiginoasa: „daca Internetul ar fi o tara anume, aceasta s-ar afla pe locul cinci intre cele mai mari consumatoare ale lumii, surclasand astfel Germania si India”.
Hiperactiv si aflat intr-o expansiune fara limite, Internetul antreneaza in vartejul dinamicii sale fara precedent, un numar colosal de computere care sunt alimentate si racite ca sa nu intre in colaps, cu o investitie energetica impresionanta.
Intre colosii tehnologiei digitale, cele mai daunatoare pentru mediu sunt considerate cu precadere companiile-mama ale site-urilor de socializare, precum Facebook, care a construit in Oregon doua enorme centre de date alimentate pe... carbuni.
Acestea consuma cat 80.000 de case americane, adica un oras de dimensiuni mai mici, ceea ce a declansat miscari de protest in randurile ambientalistilor de la Greeapeace si nu numai.
Chiar si Apple a starnit polemici: gigantul este pe cale sa dechida la randul sau un centru in North Carolina, ocupand o suprafata de 46.000 mp, necesitand cel putin 100 megawati pentru activitatea prevazuta a se desfasura aici.
In fruntea listei „virtuosilor” insa, se afla Google, care detine un data-center construit intr-o veche tipografie din anii 50, la Hamina (Finlanda) si a devenit un caz demn de studiat la scoala: a costat 200 milioane de euro, are un impact ambiental de nivel extrem de scazut si e racit cu apa de mare.
„Mediul si energia pot sa-si dea mana si sa mearga inainte impreuna”, a precizat Andrea Boraschi, responsabilul campaniei Energia si Clima, apartinand organizatiei Greenpeace din Italia, adaugand ca „Google a anuntat oficial intentia sa de a reduce cu 30% emisia de CO2, iar Yahoo se orienteaza in aceeasi directie, urmatorul sau centru de date fiind alimentat cu apele Cascadei Niagara”.

Sursa: La Stampa
Foto: risklover

Atac informatic de proportii la serverele Codemasters

Dupa experienta negativa inregistrata de utilizatorii PlayStation Network, iata ca un eveniment similar loveste lumea videogame: un nou atac informatic de proportii la serverele Codemasters.
Grupul britanic producator si distribuitor de jocuri video, fondat inca din 1985 la Warwickshire, a lansat un mesaj catre proprii utilizatori, informandu-i ca serverele Codemasters au suferit un atac informatic in urma caruia s-a produs o importanta scurgere de date sensibile, relateaza Webnews.
„In data de 3 iunie am identificat un acces neautorizat la site-ul nostru Codemasters.com. De indata ce a fost sesizata interferenta, am procedat atat la plasarea site-ului in regim ofline, cat si a tuturor serviciilor web asociate acestuia, pentru a evita ulterioarele intruziuni”, precizeaza comunicatul potrivit sursei citate.
„In perioada imediat urmatoare constatarii acestui eveniment neplacut, am efectuat investigatii, descoperind cu regret ca accesul neautorizat a afectat atat site-ul Codemasters.com, cat si site-ul intern al companiei, cu toate subdomeniile sale”, continua mesajul.
Desi inca nu exista dovezi relevante cu privire la tipul de informatii care s-au scurs in cadrul acestui atac, specialistii de la Codemasters apreciaza ca probabilitatea ca datele sensibile ale clientilor sa fie compromise, astfel incat recomanda adoptarea imediata a unor masuri radicale:
„Recomandam schimbarea imediata a tuturor parolelor asociate conturilor personale Codemasters, iar daca utilizati aceleasi informatii de acces si pentru alte site-uri, modificarea acestora in consecinta”.
De asemena se recomanda prudenta in ceea ce priveste inregistrarea unor cereri suspecte de date si informatii personale, informatii bancare sau primirea unor mail-uri care incerca redirectionarea utilizatorului catre link-uri ale altor site-uri.
Codemasters precizeaza ca site-ul oficial al grupului va ramane inchis pana la sfarsitul anului, pentru finalizarea tuturor operatiunilor de restabilire a unui functionament corect si sigur pentru toti utilizatorii, subliniaza sursa.

Sursa: Webnews
Foto: gamerbrain

32 membri Anonymous arestati in Turcia

Grupul de hackeri Anonymous incepe sa-si piada tot mai mult din anonimat, dupa ultimele arestari efectuate in Spania si in Turcia: alti 32 de membri trecuti din umbra mastilor la racoarea inchisorii.
Potrivit analizelor specifice Sophos, grupul ar fi utilizat instrumente de atac de slaba calitate, astfel incat urmele celor responsabili au fost usor de identificat de autoritatile turce, relateaza Webnews.
Atacurile informatice au devenit in ultima perioada un fenomen tot mai amenintator pentru activitatile desfasurate online, astfel incat autoritatile tind sa acorde o atentie sporita acestui sector, Internetul transformandu-se de multe ori intr-un veritabil "camp de batalie virtuala".
Grupul Anonymous actioneaza insa in mod neomogen, fara a dispune de o anumita ierarhie sau interdependenta intre membri: aceasta caracteristica ar putea atribui actiunilor sale o aura idealistica, de libertate fara frontiere, fara stindard, pe care multi tind sa o aprecieze drept simbol al Internetului liber.
Acuzati de implicarea in recentul atac informatic asupra PlayStation Network, actiune negata insa de membri grupului, activistii din spatele mastii virtuale au primit o lovitura serioasa din partea autoritatilor, hotarate sa stavileasca fenomenul de hacking fara precedent, inregistrat in ultima perioada, subliniaza sursa.

Sursa: Webnews
Foto: Webnews